Escola Formació Xavier Soto

ÚLTIMES PLACES 5ª Edició Diplomatura de Postgrau en Comunicació i Lideratge Polític

• Escola Xavier Soto
  • Actualitzat:
  • Creat:

Últimes places a la 5ª Edició de la Diplomatura de Postgrau en Comunicació i Lideratge Polític, que organitza la Universitat Autònoma de Barcelona amb la Fundació Campalans i l’Escola Xavier Soto.

Us enviem la informació de les ÚLTIMES PLACES de la 5ª EDICIÓ DE LA DIPLOMATURA DE POSTGRAU EN COMUNICACIÓ I LIDERATGE POLÍTIC 2017-18, que organitza la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) amb la Fundació Campalans i l’Escola Xavier Soto adreçada a alcaldes/sses, regidors/es, càrrecs orgànics del partit i militants que estiguin interessats en participar en el programa.

És un curs presencial amb un 60% de classes pràctiques. Es poden matricular persones amb o sense titulació universitària. Superar la diplomatura dóna dret a una titulació pròpia de la UAB.

Us adjuntem la informació del curs i de la forma d'inscripció. Recordeu que les places són limitades. La informació bàsica és:

• Preu de la matrícula per a militants del PSC amb el descompte és de 1.680€ (més 30€ de preinscripció UAB) Possibilitat de pagament en 2 terminis, a més de les beques que ofereix a Fundació Rafael Campalans per a la matrícula, que s’han de sol·licitar a través de l’Escola Xavier Soto.
  • Lloc de les classes: Escola de Postgrau de la UAB . Campus Bellaterra
  • Horaris de classe: Divendres de 16h a 21h i dissabtes de 10 a 14h (en setmanes alternes) del 6 d’octubre al 2 de juny
  • L’últim dia d’inscripció 25 de setembre

Podeu demanar més informació escrivint a a pg.comunicacio.lideratge.politic@uab.cat o trucant o  whatsapp al telèfon 650 74 78 77

Adjuntem díptic d’informació, esperem que aquest programa  formatiu sigui del vostre interés.

Fitxers adjunts: